søndag 26. februar 2012

Rytme og bevegelse



Heihei! 
Vi fikk en oppgave som handlet om å ta bilder og lage abstrakt komposisjon hvor bevegelse/gjentagelse/rytme i linjer, former, farger, er viktigste elementer. Vi skulle redigere disse bildene i Photoshop slik at bilde fikk en fin effekt og vi ble fornøyde.

Jeg valgte å gå ut i fra 3 forskjellige bilder, fordi jeg var litt usikker, og klarte ikke helt å bestemme meg for hvem av bildene jeg skulle ta, og hvem av dem som passet best til oppgaven. Men jeg har valgt å bare legge ut bilde, som er lagt ved under..

Denne oppgaven hadde også en teoretisk del hvor vi skulle  lage en rapport som inneholdt hva vi hadde gjort underveis i oppgaven og også beskrive og vurdere bildene våres ut i fra komposisjonelle virkemidler, og begrunne de valgene vi har gjort.

Bilde jeg valgte å legge inn på bloggen:


                                            

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar